INTERNET
Website, webshop, app ontwerp en realisatie
Redesign en nieuwbouw
Website marketing integratie
UX-design

Websites kunnen meer

Onze eerste webshop was voor OZzorgverzekering. Je kon er al in 1998 een verzekering op afsluiten.

Eigenlijk bouwen wij al lang geen websites meer. Ondernemingen zijn beter geholpen met een communicatie infrastructuur. Een communicatie infrastructuur is een serie van elkaar versterkende communicatiekanalen. Een structuur waar click wordt gemaakt met potentiële kopers. Om vervolgens het gelegde contact te onderhouden. Totdat een lead zich kwalificeert. En een prospect een koopsignaal afgeeft.

Het belang van internet kan niet overschat worden.

Voordelen voor opdrachtgevers. Wij worden ingezet in verschillende project rollen.

  • Internet oplossingen in huis ontwerpen en bouwen (kleine tot grote en complexe oplossingen)
  • Ontwerp, use case, UX-design bijdragen
  • Project management
  • Back end realisatie
  • Ontwikkelen van geïntegreerde oplossingen
  • Content ontwikkelen en onderhoud

Hoe wij een communicatie architectuur opzetten?

Er is geen onderneming meer zonder een website. Elke onderneming heeft relaties, soms worden deze bijgehouden in een CRM, in Exel en soms zonder structuur.

Wij kijken eerst naar wat werkt en wat niet werkt. Als niks werkt dan helpen wij met ontwikkelen van een programma van eisen; marketingdoelen, traffic doelen en verkoop doelen. Dat is de basis voor het architectuur voorstel. Met nadruk op de implementatietijd, het onderhoud en het verwachtte functioneren als marketing en sales funnel.

In alle andere gevallen verbeteren wij wat werkt en vernieuwen wat niet werkt. In sommige projecten beginnen wij dus helemaal opnieuw, vaak verbeteren wij bestaande oplossingen.

UX-design

Wij beginnen vaak met uitwerken van use cases. Waarom is een bezoeker op een website. Wat verwacht zij? Wat is haar stemming? Hoe meten wij de intentie van een bezoeker? Kunnen wij volgende stappen verbeteren? Hoe worden relaties onderhouden? Hoe effectief is het geheel van traffic generatie, website/ shop, landingspagina’s, content, CTA structuur, vindbaarheid, snelheid, ergonomie. In deze fase, voor een kleine of grote website, zetten wij de architectuur op. Inclusief de manier om te meten wat werkt en wat beter kan.

Ontwerp

Bij het ontwerp wordt gebouwd op basis van de aard van de organisatie persoonlijkheid en het merk. Met andere woorden; hoe en waarom verkoopt een onderneming.

Met inzet van grafisch/internet ontwerp worden de sterke punten verder versterkt. Daarbij wordt de input uit de UX-design fase meegenomen.

Start-up

Deze aanpak is heel anders dan voor een redesign van iets dat er al is. Wij besteden veel tijd aan het opzetten van de passende persoonlijkheid en ontwikkelen het verhaal van de start-up. Dat helpt enorm bij het nemen van beslissingen zoals de minimale functies en de verdeling in need en nice to have dingetjes.

Uitwerken en projectmanagement

Wij ontwikkelen veelal in huis. Dat helpt bij het selecteren van de best passende techniek. Als er veel programmeer werk is dan coördineren wij het project. Onze technische kennis helpt bij realistische plannen van de deelprojecten; code, testen, content, website, landing, seo, marketing automatisering, e-mailing, content productie, rapportage, onderhoud.

Testen, administratie, onderhoud

Naarmate dit soort communicatie infrastructuren groter worden is het belangrijk om de status van elke pagina, content unit, bezoekers flow bij te houden. Jira en Adlassian zijn relatief goedkope oplossingen. Het is een grote hulp voor het vastleggen van de assets (Adlassian kan functioneren als een DAM). Jira is veel meer dan een ITSM systeem. Het kan naadloos worden ingezet bij inrichten van een content productie flow. De implementatietijd van JIRA is veel korter dan traditionele oplossingen, tegen een fractie van de kosten.

  • De volgende stap

    Als aanvliegroute voor dit soort projecten doen ik het volgende voorstel; U hoeft maar twee dingen te doen;

  • Eigenlijk nog een derde ding; Uw naam maakt het contact wel persoonlijker

  • Wat doen wij met uw informatie. Om te beginnen gaan wij deze informatie niet delen of verspreiden. Maar dat is logisch. Wij onderzoeken de stand van de techniek, de eigenschappen van de markt, de kansen en het functioneren van de website in relatie tot de kansen. Wij kijken ook naar de ergonomie van de website en de integriteit van de aangeboden flows. U kunt deze beoordeling nog wat oprekken en wat meer informatie delen zoals e-mailingen, banner advertenties, gesponsorde keywords, doelen, plannen. Alles wat u deelt wordt gebruikt bij de vorming van een goed beeld van de stand van zaken.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 8 MB.

    Deze bevindingen delen wij met u. De kosten zijn er niet. Wat wij doen is helemaal vrijblijvend voor u en het verplicht u tot niets. Wij zijn eigenlijk net zo nieuwsgierig naar uw oplossing als u naar de effectiviteit. Dus wij doen het graag.